La classe dels pirates

La classe dels pirates

diumenge, 21 de juny del 2015

Adéu a l'escola !


Adéu a l’escola!
Hui és l'últim dia
ja me n'he d'anar,
sóc mes alt, sóc més gran,
que quan vaig arribar.

Les coles s’assecaran,
les tisores no tallaran,
els folis reposaran,
i els colors no pintaran.

Me'n vaig però porte amb mi
els meus mestres,
els meus amics,
i tot el que he après ací.
Adéu, escola, adéu!


Estimades famílies ha estat un plaer compartir aquestos tres anys de la vida dels vostres fills,compartir experiències amb els meus nanos, molt agraïda dels detalls que heu tingut amb mi, si alguna vegada m'he equivocat us demane perdó, he intentat fer-ho ell millor que sé.
Vos felicite pels fills i filles que teniu, encara que junts són boooommmbessss!!!! Tenen tots un gran cor.
Fins sempre, ja sabeu on estic.

                                                                                                  Glòria.





Done per tancat aquest bloc, definitivament, molts besets!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada